PALANDÖKEN DEVLET HASTANESİ

SON BİR YILDA HALKIN BEĞENİSİNİ KAZANAN FAALİYETLERİMİZ

 

1-      Şikayet ve Dilet Kutularının değerlendirilmesi:

Dilek ve şikayet kutuları her cuma günü açılır. Tüm evraklar hasta haklarındaki çalışanlarla birlikte bizzat tarafımca   değerlendirilir. Evraklar üzerinde iletişim bilgileri varsa mutlaka o kişiyle diyaloğa geçilir. İletişim ya sorunla ilgi idareci ya da hasta  hakları memurları tarafından yapılmaktadır. Gerekirse kişi çağrılarak sorun bizzat dinlenir. Konuyla ilgili neler yapıldığı konusunda  kendisi bilgilendiril. Olumlu ya da olumsuz tüm talepte bulunan kişilere duyarlılıklarından dolayı teşekkürlerimiz iletilmektedir. Personelimize yapılan teşekkürler her ayın sonunda kendilerine tebliğ edilir. Aynı zaman da bir nüshası da kişisel dosyasına konur. Yapılan tüm bu işlemler kayıt altına alınmaktadır.

           2-      Müracaat ve Yönlendirme elamanlarının çalıştıkları alanların farklı renge boyanması:

Bu alanlar farkındalık oluştursun diye turkuaz mavisi renge boyandı. Bu değişiklikte yaşlı ve okur-yazar olmayan insanların  hasta kaydı ve yardım taleplerine daha kolay ulaşmaları amacı güdüldü. Yine bu alanlar giriş kapılarında ilan edildi.

3-      Hasta bekleme alanlarına mini kitaplıkların yapılması:

Bu amaçla yataklı servisler ve polikliniklerde ki hasta bekleme alanlarına 10 adet mini kitaplık yerleştirildi. Kitapların temininde “Evinizde ki okunmuş ve bekleyen kitaplarınızı bu kitaplıklara getirebilir, buradaki kitaplardan da evinize götürüp okuduktan sonra tekrar getirebilirsiniz. Önemli olan okumak. Lütfen kitaplar yetim kalmasın. OKU!!!” yazısıyla hem hastanemiz personellerinden hem de hasta ve yakınlarından kitap toplamaya başlanılmıştır